|| Ska vi köra "jag har aldrig.." ? ||

tjenatjena bloggen! hur är det med er? själv mår jag inte alls bra,har knappt kunnat andas på några dagar men nu mår jag bättre.Har inte gått ut sedan nyår heller så jag är väldigt uttråkad här hemma.
vi får se hur jag mår imorgon,ska kanske hem till en kompis och ha lite mys.
Har fått alla bilderna från när vi va och fikade häromdagen.Har glömt att berätta men jag,emma,natalie skulle till stan (smått otaggad) för att köpa lite grejer,sen smsade nattan frank som också var i stan så vi mötte upp honom och sen smsade jag alexis som också ville komma till stan,han hade med sig malin och Stephanie.Vi drog och fikade och tillslut blev de en superkväll,iaf i början för sen mötte vi ankan och pontus som va packade och därför blev de lite segt.
Här är några bilder:


 

Fresco; Emma,Natalie,Carolina,Frank

 

 
Donken & Baresso; Emma,Natalie,Carolina,Frank,Alexis,Malin,Stephanie
(aka Osminkad carro)


 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0