|| Vicky Cristina Barcelona ||

Tjenamittbena,sitter med datorn på knät och lyssnar på lady-crossfire,gillar den låten lika mycket som när jag hörde den för första gången,tänker på sommaren vilket får mig väldigt glad,åh snälla ta mig tillbaka!
Okej nu ska vi sluta drömma,Har gått på bio med mami idag,fick äntligen se Vicky cristina Barcelona! Den va väldigt bra men blev dock lite besviken på slutet.Älskar Scarlett johansson och Penelope cruz,snygga och väldigt bra skådisar.Fick dessutom veta att penelope röker och biter på naglarna? haha de trodde jag inte om henne men hon är fortfarande bäst,enligt mig iaf.
Har inte viljat vara ute för länge eftersom de är jäkligt kallt och jag fortfarande är förkyld.Men imorgon ska jag ut! de är iaf bestämt :).

.
Jag är kär i Penelopez hår!


I know you love me,xoxo Carolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0