|| ingen går härifrån nykter! ||

Godkväll sötungar,har varit en extremt skön dag,chillat hela dagen.Har blivit ännu mer förkyld nu också vilket är skit tråkig start på året,Igår hade jag gaaalet kul iaf.Firade nyår hemma och sen drog jag och babybo direkt till solna för att dra hem till kalle,när vi kom fram fick vi reda på att de inte alls va hans hem utan någon kompis fest.Alla va galet packade medans vi va typ nyktra.Efter några glas var jag sjukt packad,och nu har jag garanterat att jag är väldigt lättpåverkad.Efter ett tag kom killens mamma hem men hon sa ingenting,utan bara log och pratade med oss,snacka om att ha en skön mamma!Spydde några tusen gånger kändes de som men tur att jag hade mina älskade kompisar som hjälpte mig påväg till solna station.Någon av mina kompisar hade fått en spetsad dricka också vilket inte alls va kul.Men hoppas ni hade en bra nyår iaf



Gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: Anonym

volvo, ditt liv är misslyckat!

2009-01-04 @ 23:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0