Back to Köping once again!

Tråkig torsdag.Längtar tills imorgon eftermiddag,Jag ska nämligen till köping med familj,kusiner och min bebo.Min Faster har landställe i köping,så vi ska spendera hela helgen där.Riktigt kul kommer de bli!
Chile har ju nationaldag den 18 sept. så vi ska fira de lite innan,Käka massa chilensk mat,mmm.. länge sedan!
Ser fram emot det verkligen,jag älskar när min familj samlas,alla är så himla glada,skrattar hela tiden,skämtar 24/7.
Förra gången såg vi en "kändis" från programet en  annan del av köping,När min kusin såg henne sa han "shit titta de e hon! jag: vem? han:hon från programet! Jag:jaha typ en annan del av köping? han: jaa ! fan va coolt! värsta kändisen ju!,hahahha.
hoppas de inte blir för regnigt bara,har hört att de ska regna hela helgen,men de är endå mysigt att sitta inomhus och chilla.
Nästa helg blir också roligt i hope! Håller på att planera att vi ska kröka igen med klassen,men denna gång ännu mer personer. Åh, jag längtar redan!
Jag älskar verkligen stämmningen i min skola,alla e så grymt sköna och snälla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0