Vad gör 2 pers borta i en hel halvtim?

Så , nu ere dax för ett litet inlägg! har inte så mycket att prata om men..
Idag hade vi halv friluftsdag.Vi skulle gå på stadsorientering på södermalm,så vi skulle lära känna stället mer.Man skulle gå två och två,men smarta som vi är samlades alla utanför skolan och gick i stora grupper,sedan spreds grupperna och gick till olika "kontroller" som bestod av frågor.Slutade med att alla ringde alla o sa svaren till varandra,riktigt lyckat alltså!

Just nu sitter jag o har värsta diskussionen med kalle och viking om att larsan och nattan har någon liten romans.Det är nämligen så att båda två har varit borta från skolan några antal gånger,TILLSAMMANS.och då snackar vi inte om korta stunder utan ungefär en halvtimme till 2 timmar kanske.Hennes ursäkt är "nej men vi har gått o rökt" och gulliga som vi är så håller vi på och säger att hon ska säga sanningen och att vi har lagt dolda kameror på toaletterna så de är totalt busted.
hahah jag älskar verkligen att teasa med folk!, min fritid alltså ;) haha

Imorgon börjar jag 11.30,sjukt nice! alla lärarna har möte så vi skulle göra en uppgift om marknadsföring vid den tiden,men smart och pluggis som man är har man redan gjort de , så då har man sovmorgon iställe.Det,mina damer och herrar, kallar jag för klokhet!
Nu ska jag gå o lägga mig, är så sjukt trött och de blir inte direkt bättre av att sitta framför datorn.

Nattinatt mina små änglar <3


Kommentarer
Postat av: Brunetten Sanna E

jaa, in chihuahua är vääärldens finaste :D

2008-09-17 @ 23:59:54
URL: http://sannornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0