feckefeckefecke,spåraspåraspåra!

Nu har jag ingenting att göra.Nu ska jag uppdatera bloggen lite.Helgen har varit väldigt rolig faktist.
Torsdags,då åkte jag en liten stund till stan med pontus,alex och nattan.Pontus skulle köpa lite grejer så vi va gulliga och följde me.Jag o nattan va busiga som vanligt så vi tog in dom i massa tjejbutiker som tex. glitter och H&M:s underkläder.och sen fick vi dom att prova kläder som de verkligen hatar,thahah!
i fredags åkte jag till stan,igen! då hade jag nämligen fått mitt studiebidrag,happyhappy! köpte bl.a cheap monday jeans,weekday oversize tröja,svart långt linne från indiska,en jacka från gina,body lotion och ett puder.lämnade tillbaka oversize tröjan i lördags,haha.På kvällen hade vi tänkt att dra på fest men de blev typ inte av, så vi drog till stan o chillade lite där,min kompis hade bråkad med ngn tjej och dom skulle komma o möta min kompis, så de skulle tydligen bli bråk.Vi stod o vänta där ett tag men jag o andra va så kissnödiga så vi drog o sen när vi kom tillbaka hade den där fuckin blondinen dragit, och vi som va så taggade på att slåss! :(
Sen drog massa folk till zinken där de tydligen fanns massa överkåta grabbar..jag missade de ;).

Lördagen va nog roligast av hela helgen.Vi drog hem till min kompis ange i vällingby.Där vare typ 15 pers.feckefeckefecke,spåraspåraspåra säger jag bara.jag o några tjejer gick runt o asgarva åt allting,slutade med att jag råka fimpa på min kompis strumpbyxa så dom gick sönder och jag fick 2 bitchslaps men sen pussade hon mig på kinden för hon typ tyckte att jag va så söt,hahaha.Sen skulle man ju dra hem också,så man inte missade fucking bussen vilket jag iaf gjorde.när jag satt där o väntade på bussen kom två tjejer,typ 94or som hade varit på en annan fest.De slutade iaf med att vi började prata som fan,sen såg vi en 'kille' springa vid andra sidan gatan o vi frågade hur gammal han va, då sa han "hur gammal tror ni att jag är?" då sa vi typ 20-25 sen sa han "hehe okej *kmr närmre* tycker ni fortfarande jag ser ut att vara mellan 20-25 år? vi ba: ööh typ 30? han: "hehe jag e 40...." hahahaha fyfan säger jag bara.
en mindre rolig sak va att när jag va påväg hem hörde jag att en tjej hade däckat totalt och att min kompis hade svimmat så ambulansen fick komma,men hon mådde typ bra så hennes mamma fick ta hand om henne..stackare<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0