låt oss sova och allting runt oss vara förtrollad av lycka

Mmm... riktigt trött e jag,ligger på mage på sängen o lyssnar på min fina ipod,"oh lacky lacky,i do it like truck" mm älskar den låten,den gör mig glad.har inge lust alls att göra något,ska gå o kolla lite på tv snart.borde egentligen göra ekonomi läxan..har prov på onsdag och känns som om jag inte kan något.Har läst drygt en mening och imorgon kommer jag inte kunna plugga så mycket heller eftersom jag ska träna,thaha jag e bäst!
Imorgon ska jag dessutom till ungdomsmottagningen också..kul!.. nej.
 

vi båda saknade kärlek
vi va ensamna i någonting nytt med rätt för flyte
vilket vi båda hade fått flytt
jag hade sytt igenom dom såren
med tidens tråd och nål tog det dag för dag
satt inte upp några mål
jag hade färdats med vinden
som visat vägen för rollen
tog mig över dessa hinder vars fingrar strök mig över håret
va så nära så nära dra in dom mot väggen
men de va då jag fortsatte kämpa
och tog mig ut genom regnet och stod där ensam
långt ifrån en famn som kunde ge mig den näring
som bara kärleken kan
jag hann inte långt förens jag såg dina ögon
som var så oskyldigt vackra och satt mitt inre i lågor
och frågor ställde mitt hjärta
jag ville verkligen veta
vad kan en änglalik skapelse kunna heta
du letade kärlek i någon,vet jag gjorde detsamma
de va därför vi ensamna kunde dras till varandra

låt oss sova så vackert och allting runt oss vara förtrollad av lycka
begravdes såror i kärlek bland all den glädjen vi smitta
med all den värmen som vände oss när vi inte stod där vid tröskeln
omtänksamheten i rösten
förälskelsen fanns i bröstet
sm höstens färger kompleterade vi den andra
hade samma syn på olika saker
du var kvinnan jag var mannen
för den kärlek var vår kärlek fast den tiden var knappt
jag hade känt dig någon månad när allting annat kom i kapp
och som ett rapp av en piska kom framtiden i örat och sa vår tid va nästan över
de fanns ingenting att göra
jag såg på dig och du såg på mig
jag tog din hand och sa gumman det kommer ordna sig
men båda visste att så inte va fallet
och så stod vi en dag tysta och höll varandra i handen
och alla minnen vi vet kanske skulle ha blundat
och aldrig tagit kontakt men då förevigt fått undra hur de skulle varit



Gud vilka minnen med låten,Jag saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0