Accessoarer,min svaga sida

Hej älsklingar (:
Igår skulle jag ju egentligen dragit på bio med kusinvitamin men de blev ändrade planer.Vi åkte till min faster istället o hälsade på min farmor,länge sen man såg henne.Så vi ska typ gå på bio idag istället..om de nu blir av? vi hade tänkt se Donkey punch,någon skräckis som verkar riktigt bra:).Men den går bara på heron city och jag vet inte om jag pallar dra dit,skola imorgon dessutom.Men aja annars tar vi det någon annan dag,kanske fredag:)?
Idag har man åkt in till stan med bebon.Köpte en jätte mysig vit poncho från gina,mm me love!
Och idag har jag dessutom hittat min svaga sida,accessoarer.Kan ni tänka er att jag tänkte lämna tillbaks ponchon för att istället köpa en halsduk och örhängen? Något jag verkligen inte kan motstå är accessoarer,det är seriöst som en sjukdom.jag har kanske 10 olika halsduk,20 väskor,150 olika sminksaker,50 örhängen och 20 halsband och jag överdriver inte :S.Men jag kan endå aldrig få nog av de o köper bara mer och mer.
Men alla har väl sina svaga sidor,eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0