You know you can't live without it

De här är vissa av sakerna/personer som gör mig hel,Eller man kanske ska säga de värdefullaste enligt mig.Jag skulle verkligen inte kunna leva utan dessa.


Familjen- Dom är de viktigaste i livet enligt mig.De är dom som alltid kommer finnas där för dig,de kommer aldrig svika dig,de kommer alltid stötja dig.Det går inte att leva utan dom.jag skulle absolut inte kunna tänka mig ett liv utan dom,Det gör mig rädd.

Vänner- seriöst vad skulle man göra utan vänner? de är dom som alltid hänger med dig,de vet dina hemlisar som inte familjen får veta,de ger dig råd,de får dig att skratta.De är en del av mig,av alla må jag tro?

Hemmet- Man måste vara sjukt tacksam över att man har ett hem som är varmt och mysigt och dessutom ett eget rum,med alla ens saker och där man kan vara ifred när man vill.tänk er hur synd de är för alla de som inte har något tak över huvudet? hur de får frysa varje dag och lida,tycker så sjukt synd om dom.

Skratt/leende- Att skratta och le är så himla viktigt för mig.Det kan förendra hela din dag oavsett hur pissigt de är.Att se någon skratta/le får mig själv att le,får mig att känna att livet inte alls suger som de känns ibland.Man glömmer allt annat.vad skulle en människa göra utan ett gott leende/skratt?

Skolan- haha japp skolan ska vara me hära! hur trist de en är ibland så har man det endå ganska kul.De är sjukt viktigt eftersom de är där man lär sig en stor del av livet.Och de är där jag har träffat nästan alla mina kompisar.

Musik- Oh gosh! musik,de är också något som kan ändra på ditt humör på en gång.Jag kan inte leva utan musik,jag går alltid runt o lyssnar på musik.Jag vet inte om de är så för er också..men brukar ni också känna att humöret ändras beroende på musikstilen ni lyssnar på? Så är jag iaf..

Foton-bilder är också en viktig sak.Om man tex. har ett svagt minne av ngn/ngt så har man en bild som kan påminna om den personen/saken,eller kanske stället? De väcker upp minnen liksom.

Pengar- hur hemskt det än låter så är ju faktist pengar väääldigt viktigt i samhället,tyvärr.Det känns ju som om man inte kan komma någon vart om man inte har pengar? That sucks!

Mobil,datan,ipoden m.m- sen har vi ju också de materialistiska sakerna man inte kan leva utan.De är liksom en del av min vardag.Tänk om allt de här inte fanns? hur skulle man då kunna komunicera med alla sina nära och kära?Jag skulle verkligen inte kunna tänka mig ett liv utan de,känns hemskt att säga de,man låter så himla bortskämd...fy

Kommentarer
Postat av: B L O N D I N A

sv: jaaa :(



ahha du e så smart ;)

2008-09-02 @ 17:32:01
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0