MENTIROSAAA

Helgen va riktigt nice.Som sagt va jag i Köping hela helgen,kom fram vid nio på kvällen och somnade vid 3 ungefär.På lördagen kom christian och carlitos dit,tog de ganska chillt hela dagen men sen vid sju tiden drog vi ner till bryggan där christian bjöd på vodka+powerking och cigg,det va s himla kallt så vi drog hem efter en liten stund.där satt resten av familjen vääldigt packade och sjöng kareoke bredvid en liten brasa,sjukt mysigt.Vi satte oss där o drack ännu mer,sen började jag sjunga så högt så jag överröstade alla andra.Sjöng bl.a. "MENTIROSA ",alla satt o asgarvade åt mig.Spårade dock ut lite,Bebon gick runt och skrek istället för att prata och jorge låg lite längre bort och spydde så han fick gå och lägga sig,Jag däckade utanför ngn lokal så en gammal tant kom o frågade om jag ville ha skjuts fast hon själv va råpackad...Dagen efter va alla bakisar/trötta men endå va vi väldigt pratsamma.kom hem ungefär vid 10 på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0