jag byter musikstil lika snabbt som jag byter kläder

Jag vet inte vad det är med mig men jag har alltid olika perioder då jag bara lyssnar på en sorts musikstil.Just nu har jag fått rock period,egentligen så hatar jag de men nu vet jag inte vad som har hänt med mig så jag har börjat gilla de,haha.Fattas väl bara att jag börjar lyssna på hardcore och metallica:O!? nej usch inte för min del,det är lite över gränsen för mig..
Men det är väl bra att man har ett stort utbud av massa olika musikstilar,eller hur?en för varje persons smak liksom;).


Nomy-cocaine
fall out boys-thanks for the memories
the killers-mr brightside
the killers-when you where young
bullet for my valentine-tears don't fall
renegade five-running in your veins




På tal om en annan sak,jag är grymt röksugen,suck,det här kommer inte funka känns det som...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0