Vad är det med fjortisar egentligen

I fredags skulle jag gått ut men de blev inte av så jag o bebon hade tjejkväll istället,mysigt va de.Vi kollade på The ring (japanska versionen),Ps.i love you och A walk to remember.Jag satt o böla hela filmen när vi såg ps i love you,och bebon satt o böla åt a walk to remember,men de gjorde jag också,hahaha mina ögon va as svullna sen efter.Tänk vad pinsamt om vi hade varit med några killar,haha.
Igår vare FF hos marcus så vi drog dit,där vare ungefär 25 pers o de kom bara mer och mer men de va inte riktigt som jag tänkt mig.Alla där va fett fjortisar och jätte dryga och killarna va bara där för att strula/ha sex med några.stack dock ganska tidigt eftersom jag inte hade så super kul,men de va helt okej.. hörde senare att allting spåra totalt och skit.
Bilder kommer väl senare antar jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0