Pussycat dolls=Nya spicegirls?

Riktig jävla dålig dag!
Hatar dom där jäkla tabletterna.får huvudvärk,får värsta värmeslagen av ingen anledning,irriterar mig på alla och kissar varje timme typ -.-' min bästa vän just nu är ipoden,den enda som tål mig,haha.
började med att vi kom försent till spanska lektionen som vanligt.nu kom vi på varför vi alltid gör det,det är nämligen så att vi börjar nio och vi har alltid trott att vi börjar halv tio,så smarta e vi!
Måste berätta om dig här i bloggen.Hmm..jag tänker kalla dig Mrs irriterande självförtroende.Världens mest irriterande brud, jag lovar! hon tror att alla älskar henne,går alltid runt o pratar as högt så alla ska höra henne,vill alltid vara 'i centrum',ussh."-är det allt du har att säga eller? förrigår hade du ju jävligt mycket att klaga på" du ska veta att du går mig riktigt på nerverna! tur att jag hade träning idag så jag passade på att boxas lite,tänkte på dig heeeela tiden,och du ska veta,fyyyfaaaan vad skööönt det kändes, ååh!<333333.Va så stressad till träningen så jag först glömde mobilen och ipoden,fick hämta dom,sen hade jag glömt busskortet så jag fick be mamma att gå in o  hämta den i mitt rum och då kom bussen precis så jag sprang till bussen för att säga att mamma skulle kasta ner mitt busskort och att han skulle vänta en sekund,precis när han skulle börja köra springer jag till bussen o hoppar in och sen när jag väl sitter där kommer jag på att jag tagit fel buss så jag får hoppa av två stationer efter o vänta på nästa,hahah fyfan man kan verkligen inte tänka när man är stressad upp till 100%!
Imorgon har jag samhällsek. prov,tror ni inte att jag har glömt boken i skolan så jag inte kunnat plugga? åh fan vad jag e bäst,*ironi, shallalala*.
dinvidrigaäckligahorafittkukhuvud

så, nu har jag fått ut mina aggressioner,tack bloggen<3.
hoppas på en bättre dag tomorrow.
för att inte göra de här inlägget så surt slänger jag in dagens låt





When i grow up,
i wanna be a famous, 
i wanna be in movies
when i grow up,
i wanna see the world,
drive nice cars,
i wanna have boobies

Tycker inte ni att pussycat dolls ser ut som de nya Spice girl?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0