veckans inköp

just nu sitter jag med datorn på knät och chattar samtidigt som jag tittar på desperate housewifes!
på morgonen drog jag till gyn  och sen blev det fika med mamma at fältan,servitören va fett söt,gosh :$.Mami och papi köpte 2 skor till mig också hihi(A).Ett par sneakers från björn borg och ett par beiga korta klack boots :).själv köpte jag en vit mössa som är i fuskpäls men jag tror jag ska lämna tillbaka den,har känslan av att jag inte kommer använda den :P.
ciaaaooo nu blire desperate housewifes och sen tila tequila! :)



[veckans inköp]

väska-she store 299:-
mössa- H&M 79:-
sneakers BB-crispin 600:-
skinnskor-crispin 895:-
telescopic maskara-H&M 149:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0