Wezc med en nypa vanilj

igårkväll gick jag ut för första gången på heela mitt lov.fast jag fortfarande va sjuk o hade lite ont i halsen men jag orkade inte va kvar en dag till hemma,nej usch.träffade två kompisar som jag gick runt i stan med.När vi stog utanför toaletterna vid centralen träffade vi simon en snabbis som också va vid centralen just då.Och han gav mig fetaste tipset om att de sålde WEZC hörlurar för 200 kr fast dom egentligen kostar runt 900 tror jag ? de va typ någon utförsäljning.Drog dit på en gång o köpte!
här finns världens bästa bild också ;P



Idag drog jag in till gamla stan och besökte massa gamla ställen där man har massa minnen,blev fett depp efter ett tag.Men jag orkar inte tänka på de fan,de va bara en liten skitsak som hände där.
köpte en vanilj sirap som man kan hälla på kaffe latten,mmmmhm big love ! <3


[enda bilden jag fick innan min kamera dog]

jag saknar mina kompisar,har typ inte träffat någon på hela lovet.Imorgon tror jag de blir fest,hihih vad man har längtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0