Sick of toy soldiers

Idag började jag halv tolv,otroligt skönt va de! dock kändes de väldigt onödigt att komma till skolan eftersom vi inte gjorde någonting i 2 timmar(läs:ingenting!) fast min projektgrupp borde ha jobbat med våran engelska talkshow och sedan fick vi kolla på en sjukt tråkig filmklipp om mccain och obama som slutade med att vi fick kolla på jay lennons show eftersom ingen förstod de andra filmklippet,haha...usch -.-
Sedan drog man in till stan med simon,fanny och natalie.Fikade på expresso house vid stureplan och sedan gick man runt och små shoppade.Kom hem med den där väskan jag länge viljat ha! och en maskara också,har hört att den ska vara riktigt bra? hmm vi får väl se..
tomorrow kommer jag missa ännu en lektionav gympa,hehe bra carro,braaaa! men nu är det ju så att jag ska till gyn så det är en bra anledning att inte gå till den lektionen! :)

Här är dagens låt också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0