American History X-Riktigt bra film!

Min helg har varit riktigt trevlig!
har inte gått ut eller så utan bara tagit det lugnt hemma.har trots allt vart ute varje helg i 2 månader så..
I lördags drog jag hem till min kompis emma,där va 3 andra personer också.Vi hade en chillkväll,tittade på American History X.Det handlar om en kille och hans brorsa som är nazist som börjar slå de svarta och tillslut hamnar i fängelse där han ändrar sin åsikt.låter kanske inte så jätte bra men den är de! en av de bästa filmerna jag sett.väldigt hemsk och sorglig men riktigt bra! så den rekommenderar jag :).
Idag hade jag prov i engelska om USA:s historia,usch! men som tur va så va provet väldigt lätt så man får hoppas på att de gick bra.På fredag har jag Matte prov också :( men aja nu orkar jag inte tänka på de.
Juste igår köpte jag äntligen min oversize kavaj som jag så länge har haft! hoppas bara att jag använder den och inte gör som med mina andra kläder,att jag bara använder dom typ 5 ggr o sen tycker jag dom e fula haha(A).
Nu ska jag äntligen titta på desperate housewifes! ooh big love!
P U S S A R ! ! !

                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0