Kate vs Britney

ligger på mage på sängen och halv sover typ,har tagit en paus från allt pluggande.Egentligen borde jag hålla på med min gympa uppsatts som ska vara klar i morgon men jag måste ju också läsa ut den där grymt tråkiga boken (som jag bara har läst en sida av) eftersom vi ska ha förhör på de imorgon.Men istället för att läsa boken kom jag på att jag kan gå in på mimersbrunn och leta fakta om boken,fan vad jag älskar mig själv när jag är sådär smart!
kom att tänka på en helt annan sak,det finns några killar som fixar marken utanför våran skolan,som vanligt brukar jag o några sitta o glo på dem medan dem jobbar och frågar massa saker,det roliga är att dom typ inte får prata med oss,haha.Riktigt snygga är dom! anyway eftersom dom sitter o bankar på massa stenar hela dagen undrar jag om dom har lika heta kroppar som killen som finns på min header längst upp till vänster? *raawr*.haha gud vilka problem jag har,här sitter jag tänker på någras kroppar:S? haha sjuk är man!
Laddar upp två braiga låtar som jag just nu lyssnat på mycket!
back to work people!

Kate parry-hot n' cold




Britney spears- I run away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0