You changed my lifestyle

Har tittat runt i stan efter en vinterjacka och jag har hittat den! fattas bara att papi langar pengarna hihi :),okej där lät jag väldigt bortskämd hehe...
Jag är sjukt seg.Jag vill börja träna igen,jag vill känna mig duktig varje vardag igen,Jag vill känna mig piggare och gladare,jag vill få tillbaks känslan av att känna mig stolt att jag har pallat ta mig ur mitt rum och datorn och dragit o tränat och sen gått hem med min älskade ipod istället för att ta bussen.Fan de va riktigt bra tider!

När jag väl kan börja jobba och får jobb då jävlar ska jag köpa de där kortet igen!Då jävlar ska jag få tillbaks känslan av att känna mig duktig,då fan ska jag träna 6 ggr i veckan igen! Och nej ovanligtvis så ska jag inte köpa kläder eller något sånt,jag ska köpa ett gymkort! Det är sjukt men för första gången saknar jag känslan av att träna,haha shit ngt hemskt måste hända :O! typ att de börjar blixtra eller något? alltså fatta,jag vill träna!!! hahahaha det hade ALDRIG hänt förut,ALDRIG! Hmmm kanske blir en såndär sund kvinna som bara käkar massa sallader och gymmar 24/7 när jag blir äldre ? hahahhaha nej okej nu ska vi inte ta i fan,men de skulle man allt önska :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0