Tips på bra bloggar

Ska skriva ner lite länkar till bloggar som jag brukar läsa dagligen.Ni kanske fastnar för någon blogg precis som jag gjort :).

[ ni får dra över texten här nere för att se vad det står]

Petite - Jätte söt tjej som är grymt bra på att skriva!
stylebykling - Eling klings mode blogg
natascha peyre - en blogg om söta natascha peyres liv
katrin schulman - katrin schulmans tråkiga blogg,haha (brukar inte läsa)
amanda berg - 19 årige amanda som är modell och äger sin egen webbshop
fannyffs - En härlig tjej som vet hur man festar!en blogg med massa festbilder.
rappss - en tjej som är tillsammans med världens gulligaste kille,perfect match?
Mango - En söt tjej med sin egna coola stil
aveny - en hårstylist/makeup artists(?) blogg
yennifer - En tjej jag känner,vi är väldigt lika varandra inombords
more - Tjejen som är känd för [email protected] följt henne sedan hon började blogga


Nu har jag äntligen fixat min meny! eller ja..fixat och fixat,Satt i typ en timme och försökte klura ut vad jag hade gjort fel men tillslut tog jag bort allting istället för jag orkade inte sitta o tänka på vad för ngn liten kod jag hade raderat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0