Bästavän,förlåt


Jag vet att jag har gjort fel och att jag kanske inte har varit en riktig vän för dig.Från börjar var de inte alls så "farligt" för då pratade vi knappt och då satte jag inte stopp för de eftersom jag inte tyckte de va så "farligt" men nu har de blivit "värre" och nu har jag sagt till honom,som du sa.Jag vill att du ska veta att de inte bara va för att du sa åt mig att jag gjorde de utan jag hade tänkt säga åt honom om han fortsatte och jag vet att jag kanske inte reagerade på ett bra sett mot dig och jag tycker inte heller du gjorde de men varför jag också blivit så sur på dig är för att det känns som om du inte litar på mig fast du känt mig i nästan 10 år och de gör mig jätte ledsen,sur och besviken på dig,om jag har sagt att jag inte tänker träffa honom så är det för att det är så.Det kan väl vara så att han försöker få oss att bråka som du sa,och han har lyckats,jag hoppas han är nöjd,men jag vet att vi iaf kommer bli vänner förr eller senare.Men nu vill jag iaf att du ska veta att jag inte tänker prata mer med honom.Varför jag tar upp de här på bloggen är för att jag tycker att jag är bättre på att få fram mina känslor här än på sms,jag hoppas inte du blir sur för de.Men jag vill att du ska veta att jag älskar dig jätte mycket och jag vet att jag har gjort fel.Fast jag tycker de här är jäkligt larvigt och värdelöst så borde jag ha suttit stopp för de från början,jag vill att du ska veta att jag inte kommer göra om de och jag hoppas du förlåter mig för de här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0