Hur kan man göra såhär?

jag har suttit och funderat en stund och jag har kommit fram till att jag är ganska bortskämd,hehe inte alls roligt faktist men det slutar alltid med att jag får de jag vill ha förr eller senare :S eller nästan alltid iaf...Usch och jag som alltid har tyckt illa om sånna bortskämda snorungar som alltid får som dom vill haha.det måste stoppas! Tänka sig att folk i andra länder har det sjukt dåligt och här i sverige har alla det så mkt bättre.jag tycker fler människor borde vara tacksamma över vad dom har och borde tänka efter lite.Titta på dom här männen,dom har en sjukdom som gör att deras händer och fötter ser ut som trädrötter och för att de ska kunna försörja sina familjer måste de jobba på cirkus för att visa upp sig,precis som djur,fyfan jag förstår inte hur dom kan göra sådär :S? deras chefer borde skämmas!




(Videoklippet taget från peyres blogg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0