Månadens bästa..

I fredags blev det inte riktigt som vi hade tänkt.Vi alla träffades på söder och drog till medborgarplatsen och hjälpte till kyrkan som gav gratis fika.Fanns en as skön uteliggare som hade varit i 30 olika länder som började prata spanska med mig och ville dansa tango,ahahah
Gårdagen spenderades i sumpan hos en kompis, vi skulle ha haft saw maraton men de blev inte av så vi såg american pie istället,mys ! :)

Har äntligen köpt en vinterjacka men jag är inte super nöjd med den,vill ha min canada goose, men då skulle jag fått välja mellan jackan o mobilen hehe men jag får se hur de blir..


Månadens komplimang:
-den här tjejen är fin,stora bröst har hon också ! 

(-.-) 

 Månadens kommentarer:
Kompis: oj vad stor batong du har!
Polis: hehe du vet att de där kan misstolkas?
alla: HAHAHA

Kompis: vill ni ha kaffe?
Fjortisar: nej
Kompis: vill ni ha bullar?
fjortisar: nej
Kompis: vill ni ha cigg?
Fjortisar: JA!!

Kompis 1: vad betyder alexis på spanska?
Kompis 2: öööh namnet ??

Kommentarer
Postat av: pauuu

kan inte rå för att poliser har fantasier! <3

2008-11-11 @ 23:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0