Medborgarplatsen kl 19 ;)

Heelllöööuuu bloggen,riktigt seg dag idag!
Började med att jag trodde att jag började som vanligt fast vi började en halv timme senare så man fick sitta extra länge o vänta.Sen fick vi sitta i aulan i en timme o lyssna på läraren som snackade om energi och hade gjort tekningar som såg ut som om en tre åring hade gjort dom.Sen blev de 2 timmar till i aulan och då fick vi sitta o kolla på en indian film,riktigt b! Istället satt jag o pontus o sov halva filmen men vi blev väkta av några JÄKLA PAPARAZZI som inte kunde låta bli att fotta -.- ! sen slutade vi? alltså, har de här varit en riktigt ONÖDIG skoldag!

I kväll gott folk,blire tyvärr inge krök... :( istället ska jag o kompisar dra till medborgarplatsen för att käka gratis pannkakor och sen ska vi till sumpan för att titta på saw ! mysigt mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0