R.I.P

Har precis varit ute i snön med min syrras hund,fasiken vad kallt! Okej att de har kommit snö och så men de ska väl fan inte behöva snöa hela dagen? Dessutom har jag fortfarande inte köpt några vinterskor så jag har knappt någon känsel i fötterna.
Idag efter lunchen hade vi 'snöbollskrig',gjorde totalt 2 mulningar och fick 5 tillbaks,lyckat va? Men imorrn ska de allt få tillbaks! som sagt,hämnden är ljuv.
idag bestämde jag också vart jag ska spendera nyår och vart jag ska fira min födelsedag,jag längtar redan!

Fick veta för ett tag sen att min kompis kompis dog igårkväll.Hade bara träffat honom en gång men man hade hört mycket om honom och han verkade vara en jätte bra kille och så va han bara 17 år..fy vad hemskt,jävla cancer den borde inte finnas! R.I.P Micke



[Har bestämt att jag ska ladda upp en musikvideo varje gång jag uppdaterar min blogg,iaf försöka..]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0