Pang på rödbetan!

-Blir chockad fan ;)
-vadårå?
-för förut va du blyg o så :P
-jaa men man förändras mycket under ett år :)
- haha mjo:) nu e du pang på rödbetan;)

HAHAHA tyckte de va lite gulligt sådär ;).
Just nu har jag jävligt tråkigt.Idag har jag fått höra lite skvaller också,bl.a att en romans är på g ;) moahhaa nu kommer säkert alexis springa till mig imorgon o fråga vem och vad jag mer har för skvaller ;).Anyway skulle gjort ett arbete som skulle vara inlämnat idag men jag glömde bort de höhö känner mig så jäkla duktig nuförtiden.Tänker seriöst på de där med att byta skola,det känns som om jag slänger bort allt jag lärt mig i en papperskorg :(.Men frågan är om jag kommer orka börja om på nytt och vara den "nya" som alla smått snackar skit om men som endå sen kommer att glömmas,kommer jag att vara stark nog att skita i allt de där och känna mig ensam i några dagar/veckor?.Skolan jag vill börja på verkar vara en pluggskola,frågade en tjej om de va mkt plugg och hon sa att de va som viktor rydberg,och de skulle jag aldrig palla med! fan vad jobbigt det här är :(

[Bilden tog jag igår,papi köpte nämligen kärnfria vindruvor bara till mig(A) vilket han vanligtvis aaaldrig gör,blev chockad faktist!konstigt nog är det bara jag som gillar KÄRNFRIA vindruvor,asså usch jag hatar dom där jävla kärnorna,fattar inte hur folk kan gilla dom? XD]

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Put your picture on my mirror
start to blush when somebody says your name
in my stomac does it pain
see you walking my direccion but you go the other way
I start to studder when i speak
Try to stand but my knees goes weag
what is happening to me?
can you tell me what it means
I lay my head on my pillow
starring at the window
try to stear for a sign


You are always on my mind.


Du kommer alltid äga en del av mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0