Hiss listan

1.Jag äääälskar oversize halsduken, ååh dom är ju helt underbara! Så himla mysigt att virra in sig i en stor halsduk när det är svinkallt ute och så blir man ju inte lika lätt sjuk också!
2.Min ipod och Mina wezc hörlurar.jag skulle aldrig kunna leva utan dom,det funkar liksom inte,JAG funkar inte!Musik är en del av mig,'Music makes my day'
3. Klackskor, så snyggt! lång blir man också.kanske inte perfekt väder ute men skitsamma! vad gör man inte för att se längre ut? iaf jag som e så kort hehe ..
4.Sommar,det finns inge bättre än sommaren! just nu längtar man ju riktigt mycket eftersom vädret inte är något vidare bra här..
5. Fräscha naglar,tycker de ser så fult ut när tjejer har ofräscha naglar,nej tack.
6.Hemmafester,mmhm värme! inte vill man ju vara ute o kröka när det är såhär kallt ute eller hur?
7. Naturligt smink,det ser så sjukt fult ut när man har för mycket smink på sig.Speciellt om man ser 'fjortisranden' tänk mycket på foundation/puder färgen så den matchar eran hudfärg tjejer!

Imorgon blire diss listan gott folk ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0