sotiga ögon

Min kompis har precis tjatat om att jag aldrig uppdaterar min blogg och att jag suger på de så nu gör jag de så hon blir glad! Senaste dagarna har jag spenderat mycket i stan.I torsdagskväll drog jag till stan o fikade med några klasskompisar,riktigt mysigt va de! min söta lilla blatte hade slingat håret,åh så söt hon blev :).Min söta kompis emma fyllde år också,grattis gummään!!! <3<3
I fredags kom min käre kusin jorge hem till mig,vi kollade på a walk to remember,han älskade verkligen filmen,åh den e så fin!
Idag har jag inte alls gjort mycket,har åkt in till stan för att möta upp 2 kompisar men sen stack vi hem och nu ska jag ut igen,vet inte riktigt vad vi ska göra (?) antingen blire fika i stan eller skräckiskväll.Borde nog gå o fixa mig nu hehe..

Har suttit och kollat på lite videosar som en tjej har gjort om hur man sminkar sig på olika sett,laddar upp en bild på sotiga ögon.tyckte de va riktigt fint så de måste vi prova någon gång! Juste min kompis tyckte att jag liknade henne för båda vi har över 100 sminksaker och båda vi älskar smink,thaha!




ha en trevlig kväll folk! ciaooo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0