Pia har PMS varje dag!

Kom hem för typ en timme sen,fyfan vad jag e trött!
Idag hade vi en lektion i aulan och sen efter lektionen tror ni inte min jävla mentor kommer fram till mig o säger att hon måste prata med mig,då säger hon "carolina,du får seriöst inte följa med in nästa gång vi ska vara i aulan! du pratar så jäkla mycket och de stör alla! så annars sätter du dig längst fram eller så stannar du ute!" SERIÖST PIA HAR PMS VAAARJE DAG,J'VLA SUBBA! :@:@:@ anyway bryr mig inte.
Har varit på dagens nyheter med klassen,vi hade svårt att komma dit eftersom våran jävla lärare inte sa hur vi skulle åka och han väntade inte på oss så vi fick ta oss dit på egen hand,sen kommer vi fram och så kommer den där tjejen fram o frågar om vi ska börja,alla va där utom våran lärare,haha! och sen kommer han försent och har med sig sin dotter (som är jättesöt btw) haha bra timing liksom!


( som sagt,min skola ägs av coop konsum,därav rubriken;D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0