Peace out!

Kom hem från stan för en stund sen. Igår hade jag fått min födelsedagspresent i förväg av min syrra (vinterskor) men jag blev inte nöjd med dom så vi drog o bytte dom idag.Blev tillslut ett par korta uggs och jag köpte en stickad kofta för mina pengar som jag fått från mitt nya jobb.(tar ut min syrras hund en gång om dagen varje dag och får 400 efter en månad,snacka om lätt tjänade pengar!).
Skolan idag va riktigt B.Fyfan vad jag hatar min skola.Så himla mycket skvaller hit o dit! och alla får reda på exakt allting.Och vissa snackar bakom din rygg (som man endå får reda på) och sen när den personen kommer fram till dig börjar personen krama en och säga "gumman,du är min honeybuney" "du e så sweet!"m.m. SUCK!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0