Min systerdotter är sötast

Sitter på soffan och försöker skriva med min systerdotter bredvid mig men de går inte så bra,hon attackerar mig hela tiden men jag attackerar tillbaks med massa pussar och kittel,moahah big love till de! Nu har jag blivit klädd till princessa också,har ett hårspänne med rosa och blått flätat hår på ena sidan och en "ring" som egentligen är en gummisnodd,hahhaha för söt alltså.
well ska hoppa till en annan bana nu,Idag har jag varit på den där jäkla gymnasiemässan.Sjukt tråkigt va de vi fick gå runt o snacka med folk med våra babyrosa tröjor där de står "fråga mig om KF gymnasiet", (den tröjan baxade man såklart hihi ^^) men istället gick vi runt och spanade in snygga 92or/93or, hur vare nu kalle? "oh my goood ooh my goood den där killen ska börja på kf nästa år!" hhaha ;).Efter de drog några kompisar och jag till tumba till en kompis,vi körde "kuken" leken och "jag har aldrig.." bland annat,roligt va de iaf ihih.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0