Man förändras mycket med tiden..

Har just kommit hem från skolan.Vi kan säga att jag väntar på bättre tider (haha kusse;P) ska nämligen till stan om en liten stund,väntar bara på att min kompis ska sluta skolan, hmm...
Har inge roligt att göra så jag sitter o kollar på gamla bilder,eller fjortisbilder rättare sagt.Ett år gamla bilder, fyfan jag skäms! och dom här är inte ens dom värsta bilderna :O Men dom tänker jag tyvärr inte visa..hehe... Jag skämmer ut mig tillräckligt såhär.Men det är lite roligt att se hur man har förändrats på ett år.Från plattat stort ruffsigt hår med överdrivet mycket hårsspray till helt naturligt hår,använder inte ens plattången längre,jag är stolt!

   

(Klickbara bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0