I väntan på bättre tider..

Sitter i skolan och gör klar de där skolarbetet och sen slutar jag,woho! Sitter sammanlagt 5 tjejer från hela ettan och inga lärare alls,saaajk! Vettefan vad jag ska göra efteråt men jag tror jag drar till mässan igen och flummar lite där.
Ikväll är jag sjukt taggad på att festa men det är typ ingen som har pengar så jag tror inte de kommer bli av,hhmmm får väl bli nästa helg antar jag? Mmmm längtar tills jag får min limpa ! <3<3 (om de nu kmr funka) och då kommer ni kunna köpa paket för 30 lr 40 kr jajamänsan och ja alexis,du ska få ett paket av mig eftesom jag fått så många av dig,jag är inte snål ffs!

Mmm just nu sitter jag o tänker på sommaren 08,fyfan vad härligt det va.Kommer ni ihåg när vi precis hade kommit till spanien och vi drog till stranden efter några timmar och hade sandkrig så vi hade sand på hårbottnet i flera dagar och den där värmen när man ligger och solar som känns som om man håller på att dö och knappt kan andas för att det är så varmt så de tillslut blir så att man springer till vattnet och svalkar ner sig och snackar lite skit och sen på kvällen drog vi till paseo maritimo och chillade där och tog varsin Sex on the beach tillsammans med en cigg som man köpt själv på en bar,utan att fråga någon som kan köpa åt en.Den där känslan saknar jag så enormt! speciellt när man kollar ut genom fönstret och ser att det är helt grått och kallt ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0