Frankie has a very big fat ass

Riktig kall dag today,uschabuscha jag måste skaffa en vinterjacka snaaaaabbt!
Idag på engelska fick vi göra en berättelse tillsammans,ni vet när man säger ett ord o så ska de bli till en berättelse?
Och då va de ngn som tog franks namn o  sen fortsatte alla andra, och sen vare till slut min tur,moahahah fick bästa delen! (6)
Meningen såg ut såhär typ "Frankie the handsum(frank som sa de) dumass has a very big fat..." och sen kom lilla carro o sa "ASS!" hahahaha stackaren blev helt röd XD,fett kul va de iaf.

Senare idag drog jag in till stan för att leta efter den 'perfekta' vinterjackan men hittade såklart inte ngn :(.jag vill ha min fina canada goose jacka ju !!!!!!!! :´(
Jag skiter i att ange kommer slå mig för pälsen,den e fin! tyvärr jag vet,jag är hemsk :$.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0