Du är falsk!

Dålig uppdatering,I know.Igår blev det ingen fika som vi hade bestämt.istället drog vi till medborgarplatsen och hängde lite där,träffade på en kille som va jätte snäll och började prata med oss och sen fick vi alla hans nr haha.
Idag blev jag väkt av att jag fick ett sms från min kompis där de stod "SHIIIT VAD MYCKET SNÖ DET ÄR UTE!!" va tvungen att titta ut på en gång och fan vad jag blev glad när jag såg att de va helt vitt ute!
Om en stund ska jag dra in till stan för att träffa jorge och nattan,ska bli kuligt.Sista gången vi va tillsammans alla tre va ju i spanien :O.




Den här låten är faktist ganska bra.

Breathing your love-darin ft kat deluna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0