Drömkillen

Har precis snackat med min kompis om de killar jag varit på g med/gillat.Alla har någonting gemensamt/liknar varandra.Men egentligen har de ingenting gemensamt med "drömkillen" enligt mig,är inte de lite konstigt?


Killar jag gillat:                                                                                      Drömkillen:
-svenskar                                                                                               - blattar/svenskar
-blonda                                                                               - brunett/svarthårig
-blåögda                                                                       - ljus blå/gröna eller ljusbruna
-långa                                                                            - lagom långa (jag e ganska kort)
-smala                                                                                                     -biffiga/kralliga
-rätt blyga                                                                                                 - sociala
-inge sixpack..                                                                                         - muskulösa armar
-smått töntiga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0