Dagens shopping

Fick cash today så jag drog direkt till stan efter skolan,blev en tröja från gina och mineralsmink som jag viljat ha så länge.Provade lite för en stund sen och den verkar riktigt bra.En viktig grej när man köper smink är snåla inte med pengarna!! Det är sååå mycket bättre att slösa kanske dubbelt så mycket på ett bra märke än en från tex h&m lr billiga märken,det har jag alltid sagt.Förut (när jag va fjortis) köpte jag alltid h&m:s bronzing powder och visst den va fin och så men den har förstört min hud jätte mycket,tänk er att jag fortfarande inte har fått tillbaka min "riktiga" hud än.


   

Va inte snåla när ni köper smink tjejer!



-Fan min bh har glidit upp!
-haha vaa hur då?
- du vet när metallgrejen där nere glider upp?
-jaha,typ om bröstvårtan e här så har metallgrejen glidit precis upp där bröstvårtan slutar?
-haha jaa!
-haha fan jag hatar de! men vänta stanna,här finns det inte mkt folk så rätta till den nu
-haha nejee pinsamt!
-men fan finns ju typ inga här,gör de snabbt!
-(drar ner bh:n)... såå!
-haha är allt på plats nu? ;)
-hahaha asså alltid du med dina kommentarer carro!


haha är vi inte lite klockrena? älskar oss fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0