Besviken på Saw

just nu sitter jag o dricker soppa med systerdottern och victor samtidigt som vi kollar på bambi,både victor och emily sitter och asgarvar när bambi halkar på isen haha söta eller vad?
Senare ikväll kanske jag ska ut och röka vattenpipa med några från klassen men jag får se om de nu blir av :).
Igårkväll som sagt drog vi på bio och såg Saw 5,jag tyckte den va bra men inte sådär jäkligt bra som jag hade förväntat mig,blev dock besviken :(. Frågan e om de nu kommer att komma en sjätte saw eller om de nu är den sista? men jag tycker det räcker,annars blire bara tråkigt,precis som OC blev,de hittade inte på något nytt och de hände samma saker hela tiden ungefär.





Pretty girl-sugarcult

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0