1:a advent

Ledsen för den dåliga uppdateringen men har tyvärr inte orkat starta datorn.Har också inte haft några ideer om vad jag kan skriva om så de va nog bäst att jag lät bli.
Har varit en chillhelg once again,inte alls kul.jag vill uuuuuuut!
i fredags va jag i stan med N o träffade på två andra kompisar där.Köpte lite underkläder och sen drog vi och fikade.
Igår drog jag hem till en kompis och skulle haft filmkväll,och de hade vi också men tyvärr hände en liten grej när vi va där så jag o N stack väldigt tidigt.
Och idag har jag varit med min familj.Hälsade på min farmor lite snabbt och sen drog vi till ikea skitsnabbt.
Och vet ni vad jag kom på? idag är det första advent och exakt en vecka kvar tills jag fyller år! hihi längtar fast jag redan fått nästan alla mina presenter.Det bästa av allt är att man kan gå runt och reta bebon med att jag är äldre än henne,haha!





Hey sistah,it's really really nice to meet yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0