|| Bring me 2009 ||

Nu är det mindre än fyra timmar kvar tills nyår.Är så galet taggad inför ikväll så de inte är sant!
Fick dra och hämta våran bag in tha box själv och de va så sjukt kallt så nu har jag feber och är galet täppt i näsan,vi får hoppas att de blir bättre om några timmar.Ska hoppa in i duschen efter de här inlägget,kanske känner mig piggare då för just nu vill jag bara ligga i min säng med massa kuddar och vaniljte och bara tycka synd om mig själv.
Detta år har de hänt galet mycket saker,alltså bra saker,vilket jag är jätte glad över.Jag hoppas detta år blir ännu bättre!

Detta år:

+Börjat i en ny skola
+skaffat många nya kompisar
-förlorat kontakten med några kompisar
+fått bättre relation med mina kusiner och släkt
-tappat kontakten med mamma (kan inte prata med henne om problem o sånt) som jag kunde förut
+kan vara mig själv utan att bry mig om vad de andra tycker
+varit på semester med min bästa vän och min kusin
-festat mycket,ibland fööör mycket!
+krökat med mina päron och faster
-mina päron kom på mig med rökningen och drickandet
-tappade kontakten med den jag en gång älskade (fått tillbaka kontakten halft)


Här har ni några nyårs löften:

-Börja gymma igen
-skaffa många nya kompisar
-plugga mer
-hjälpa till mer hemma
-vara sparsam med pengar
-börja jobba på helger/sommarjobb
-skaffa en ny klädstil
-umgås mer med familjen
(resten är lite mer privatare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0