| My Birthday |

Länge sen man bloggade men har haft lite fullt upp.I fredags va jag i medis med folket,kom fram en aaaaaaas packad norsk gubbe som börja snacka massa skit och min kompis härmade hans norska men de lät verkligen förfärligt hahaha<3.Igår firade mina kompisar mig hemma hos jossan,sjöng sing star o shit,Fyfan vad jag suger på de alltså!Senare drog vi vidare till en sexshop och sen stekte vi lite vid stureplan där de köpte en kladdkaka med en godis på och började sjunga för mig,haha tyckte de va så gulligt!
Så som sagt idag fyller jag 16,my sweet 16.Har fått underbara presenter och massa massa samtal,sms,och inlägg på facebook.Älskar att fylla år,Då vet man att man inte är osynlig,att man faktist har många personer som bryr sig om en och älskar en.Det mina vänner,är underbart!

Presenterna:
-canada goose
- shepherd uggs
- pengar
- ansiktsscrub från mineral märket
- lip plumper
- minted rose salva
- massa kort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0