| We can call it Perfection |

Kom hem för en liten stund sen.Har varit och julhandlat mina sista presenter.Galet mycket folk,träffade på minst 10 pers jag känner.Blev t.o.m en present till mig också,eller två rättare sagt,ååh I'm in love! finaste armbandet och finaste örhängerna,vi kan kalla det perfektion! Får ta en bild sen så ni får se.Hjälpte till att hitta present till min kompis flickvän också,men han va riktigt kräsen så de va lite svårt men tillslut blev det bra.
Något jag skulle bli sjukt glad över att få av min pojkvän är smycken. Är inte de extremt gulligt? typ något halsband med ett hjärta på eller något sådant.Men bara att killarna försöker hitta den perfekta presenten och verkligen gör sitt bästa är de gulligaste av allt.
Om ett tag ska jag iväg ut igen.Ska gå och sola och sedan blir det fika på älskade baresso förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0