|| Up in the sky ||

Jag har övergett min blogg som jag övergett mitt rum.Fast iof har mitt rum alltid sett lika stökigt ut hehe.
Som jag sa igår så drog jag och shoppade lite för mina pengar.Blev en pennkjol,nagellack från make up store och de där skorna jag visade er som jag så mycket tyckte om,jag svär,de va kärlek vid första ögonkastet.Men tyvärr fick jag gå och lämna tillbaks dom idag eftersom de kostade 900kr och jag inte hade några pengar kvar efter de + att de va en aning för stora för mig.Istället köpte jag små glittergrejer till naglarna,en blus på H&M och underkläder,blev nöjd med mitt köp faktist.Juste jag träffade pau,kalle,sanna o några andra när vi gick runt och sen mötte jag o nattan upp jorge,mycket trevligt!
Nu ska jag iväg igen för att möta upp alexis och Stephanie,har ingen aning om vad vi ska göra men något hittar vi väl på.



Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0