| Listan |

Hiss :
-Julmys,fyfan vad jag saknat allt som har med jul att göra!
-Kusiner,vad skulle man göra utan er? ni är som mina syskon.kan verkligen prata om allt med er.
-pengar, just nu är det väl då de behövs mest? tänka på alla julklappar+födelsedagar och sånt.
-musik,once again! musik funkar i alla lägen.det piggar alltid upp en!

Diss :
- Internetkontakter,
man får problem av massa killar man aldrig träffat/aldrig kommer träffa så onödigt och so last year!
-dåliga lärare,suck orka med lärare man alltid behöver gå runt o rätta med saker och ting de lär ut fel!
-dagens outfit,tyvärr men de har blivit för uttjatat
-inge snö,nejnejnej och nej! snön ska komma tillbaka!jag vill känna den där känslan av att man knappt kan titta pga snön när man går ut,jag vill höra hur de knakar när man går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0