| Från att köpa godis till ett hotellrum |

Har haft en riktigt underhållande helg.
I fredags drog jag till medis som vanligt, där fick vi reda på att de fanns något kyrkdisco så vi åkte dit o kollade läget,som tur va hade vi skönt folk som man garvade jävligt mycket med,körde bland annat värsta 70-tals movesen och shake what ya mama gave ya-dansen,rätt underhållande fredag fast de va lite segt i början.
I lördags drog vi till söder för att sola men innan de så blev min kompis hotad av någon psycho gubbe som sa att han skulle döda min kompis eller något (sånt här kan bara hända på söder!) så dom ringde polisen som kom skit snabbt.Så när jag och N kom fram satt dom o förhörde våra kompisar,men som tur va så tog dom gubben och stängde in honom i 8 tim. Efter de drog vi och solade och sen till min kompis kompis kompis hotellrum som har varit med på idol,Robert kragh heter han,kommer från Umeå.Han hade med sig en kompis som är dansare,söta pojkar och dessutom fett klockrena.Jag tjatade på honom jätte mycket att han skulle sjunga en låt men han vägrade eftersom han inte hade med sig sin gitarr men tillslut gjorde han de, fett fint de lät.Där spenderade vi kvällen och krökade med dom och runt 12 tiden kommer de ännu fler tjejer,de va totalt 3 killar och typ 15 tjejer,haha.Fett rolig kväll iaf.
Kanske träffar dom idag igen,om dom nu orkar,deras sista dag i sthlm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0