|| Champagne och fyrverkerier ||

Drog till stan på morgonen för att möta upp min kusin.Han ska fixa våran dricka till nyår,åh jag längtar! Fast jag får fira tolvslaget hemma och dra till min kompis efter de så är jag glad.Bättre än ingenting iaf,eller hur? Ska fira det i Solna,vet inte vart i solna men de ska iaf bli skita kul.Har redan bestämt vad jag ska ha på mig.Det blir min pennkjol,rosa blus,svarta tights och mina pumps,till de mina fina accessoarer jag köpte i en liten butik på östermalm.
Jag och min kompis gick ut en sväng igår och vi har kommit på alla våra nyårslöften! det blev riktigt många men vi får se hur de går,långsamt men säkert är nog bäst.

Häromdagen när vi träffade alexis och stephanie drog vi till solna för att träffa Rafi.Vi drog till hans källare för att röka vattenpipa,sjukt nice va de.Blev jätte sugen på att köpa en till mig själv,en nikotinfri.Ska fråga pappsen om jag får köpa en sedan.

Nu blire Gossip girls med babybo,xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0