| It's what we call payback |

Det enda jag kan säga just nu är ,ajajaaaaaaaaaaaaaaaj de gör ont! de känns som om jag knappt kan sitta ner :(.Annars har de varit en ganska nice dag om man bortser från regnet och min smärta.Träffade robban när jag hade håltimme,sjukt länge sen vi träffades,typ januari? iaf trevligt va de.Efter de hade vi gympa,vi fick göra den där "norska fyllan" eller vad den heter,när man ska göra tio varv runt en bandyklubba och sen ska man springa tillbaks och se vem som vinner,mina varv va jätte fina men sen när jag släppte klubban så lät de *dunkdunk*,då vare jag som hade trillat åt sidan och började asgarva,hahaha fan va man alltid ska skämma ut sig!
Borde egentligen sitta och plugga till företagsekonomi provet som vi har på fredag,verkligen skitsvårt! men jag orkar verkligen inte.Tar det imorgon istället.

You know what they say,I always get what I want and if I say it's not over it's not over.Now it's time for payback babe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0