| Can you keep a secret? |

Är i skolan just nu.Slutade för 2 timmar sen men måste vänta på min kompis som slutar fyra.Har haft en riktig fittig dag och jag orkar verkligen inte med någonting!
Första timmen hade jag matte,vi fick reda på vårat resultat och jag fick IG,tror ni inte att vi får göra om provet direkt efter utan att få träna eller ens titta på vad man hade för fel!? vafan e de här för någon jävla skola egentligen!?!?!?!
Dessutom har jag inte haft någon mobil på en hel dag,stört irriterande,känns seriöst som en del av mig är borta.please,can you take me to an island where nobody lives so I can die alone?
Men nu ska jag inte tråka ner er med min aggression så jag sticker.




ciao!


Kommentarer
Postat av: B L O N D I N A

sv: haha okej, vi får se :)

2008-12-03 @ 15:47:42
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0