| Peace out |

Jag orkar inte med allt jävla tjaffs och skitsnack!! snälla kan inte alla bara lägga ner och vara som de va i början?  då man umgicks med verkligen alla.Det här bråket är så jobbigt,båda är mina kompisar och jag vill inte stå på någons sida.Jag tycker att båda har rätt och fel men jag säger ingenting till någon av dom om den ena men endå får jag skit för att jag inte öppnar min käft?
Så,vad är bäst? ska man öppna sin mun och säga exakt allt man tycker och få massa skit för de eller ska man bara hålla tyst och hålla allt för sig själv och få skit iaf ? ja,det är lika dåligt vad man än gör.I vilken värld lever vi egentligen i?Kan man inte bara få leva lugnt?
Jag vet inte vad jag ska göra eller säga men just nu orkar jag bara inte med allt eftersom jag bara blir sur utav de.Det enda jag vill är att alla ska bli sams igen så man slipper sånna här obehagliga situationer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0