Viva Latinos

Har inte bloggat på as länge känns de som.Men det är för att jag inte har varit hemma så mkt de senaste dagarna.Igår va jag i kungsan med kompisar.Vi försökte komma så långt fram som möjligt så vi kom ganska nära scenen.Men de va ingen bra ide, verkligen! Jag trodde seriöst jag skulle svimma,usch.alla puttades fram o bak o man kunde knappt lyfta upp handen för de va så trångt.Vi kollade på crossfire,mange schmith,ironic,million stylez och sen stack vi för vi pallade inte mer.sen när vi gick vid östermalm såg vi massa småflak som hade massa latino musik så jag sprang dit o följde efter.OH fyfan vad kul de va! alla va sjukt taggade o skrek/sjöng/dansade i flera timmar.Efter de va jag helt hes,haha! juste vi såg en gammal klasskompis och några andra där också.Missade Flo rida men de skiter jag i för de där va sååå mkt roligare ;D.Ska se om jag kan ladda upp lite videoklipps från igår :).


     
     
 
 1.Crossfire 2.Ironic  3.Million stylez
4.The voice killen  5.KmrInteIhågNamnet  6. Mange
7. People  8.Viva latinos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0